• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Hjem
  • Blog

Sterling Magazine

Er kontor leje det bedste alternativ for en virksomhed i dag?

2. maj 2018 by Sterling

At leje et kontor i dagens Danmark kan være lidt af en jungle, da der er mange ting at forholde sig til. De største barrierer, man støder på, når man skal leje et kontor, er kontorets størrelse og lejeaftalens varighed.

Mange kontorlejemål er forholdsvis store og overstiger pladsbehovet for f.eks. en enkeltmandsvirksomhed eller bare en virksomhed med 5 ansatte. Desuden er mange af lejemålene ikke særlig fleksibelt indrettede, da vægge og eksisterende installationer måske ikke lige er sådan at flytte rundt på, så man kan indrettet kontoret bedst muligt efter ens behov og arbejdsform.

Lejeaftalerne er ofte omfattende, hvilket gør det svært for lejeren at gennemskue rettigheder og forpligtelser. Aftalerne er af en sådan varighed, at man er bundet til lejemålet i mange år, hvilket slet ikke passer ind i den moderne økonomi, hvor tingene sker hurtigt, og 2 dage aldrig ligner hinanden.

Når man lejer et almindeligt kontor, så skal man ofte selv stå for at oprette internet- og telefonforbindelse, sætte kopimaskinen op, sørge for borde, stole og andet kontormateriale til medarbejderne. Det kan være en kostbar og tidskrævende opgave at give sig i kast med, men heldigvis så findes der gode alternativer, når man ønsker at leje et kontor.

Lejer man en kontorplads i et etableret kontorhotel, så gør man sig fri af alle de begrænsninger, som et almindeligt lejemål indebærer. Man kan leje en kontorplads stort set med dags varsel, og pladsen kan indrettes, så den er skræddersyet til ens behov. Vokser virksomheden, så kan kontoret tilpasses natten over, og det samme gør sig gældende, hvis man bliver nødsaget til at skære ned. Der er både mulighed for at blive en del af et storrumskontor og få sit helt eget kontor.

Man har adgang til alle de faciliteter, der skal til for at drive en virksomhed og man betaler kun én regning for hele pakken. Er der behov for det kan man tilkøbe flere services såsom telefonpasning, sekretærassistance samt adgang til business lounges eller mødelokaler.

Skrevet i: Ikke-kategoriseret

Primær Sidebar

Kategorier

  • Anmeldelser
  • Bredbånd
  • Ikke-kategoriseret
  • Rejser

Seneste indlæg

  • Erhvervslokaler – hvad skal du overveje, før du lejer?
  • Sådan bruges Google Tag Manager til at forbedre din marketing
  • Hjælp til WordPress udvikling
  • De udødelige Ray-Ban solbriller
  • Sådan undgår du at blive hacket

Copyright © 2025